یواشکی های یه جوون ایرانی

یواشکی های یه جوون ایرانی

پسر شجاع
پسر شجاع

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

یواشکی های یه جوون ایرانی

و آدرس topboys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

گاه و بی گاه عکاسی

این‌ها را نمی‌گویم

پرپــــرواز

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

عسل بدیعی

برنامه نویسی

مسکن

این‌ها را نمی‌گویم

کویر متین آباد

کویر مرنجاب تعطیل

پایگاه عکاسی چیلیک

یه عالمه کار

ثبت نام در لاتاری سال 2013

سامانه دریافت سابقه کار

سرخک

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

پاک شد

ریز نمرات دانشگاه آزاد اسلامی

پاستور

واکسیناسیون

خانوم وکیل

گواهی تمکن مالی

یه خبر خوب

فرصت دوباره

ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای

خواستن و رسیدنه

کپی برداری

نويسندگان

پسر شجاع

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 2352
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

کپی برداری

اعتراف میکنم که این وبلاگ دومین وبلاگه منه و ایده تاسیس این وبلاگ رو از یه بنده خدایی  زیر آسمان خدا  گرفتم .

ولی یه فرق هایی بین من و اون هست . اینکه من مثل اون بچه درس خون نبودم . از دانشگاه دولتی لیسانس و فوق لیسانس نگرفتم . تازه 98 درصد کارهایی که میکنم هم بدون اطلاع خانوادست . پدرم هیچوقت دنباله کار پیدا کردن یا ازدواج کردن یا ادامه تحصیل من نبوده . هر چی که الان هستم لطف خدا بوده و بس .

من یه پسر 29 ساله ام که 4 ساله توی شرکت ؟؟؟؟ کار میکنم . لیسانس الکترونیک دانشگاه آزاد دارم و توی این 4 سال هنوز نتونستم خونه بخرم یا ازدواج کنم و تشکیل زندگی بدم . با این اقتصاد داغونی هم که این مملکت داره روز به روز از قدرت خرید آدم کمتر میشه . 700 تومن حقوق میگیری ولی یهو پراید از 9 تومن میشه 12 تومن . چه برسه به خونه .

 به هر حال بنا به دلایلی تصمیم گرفتم برای مهاجرت به هر وسیله ای اقدام کنم . نمیخوام مثله پدر و پدر بزرگم زندگی کنم .توی این وبلاگ استارت کارم برای مهاجرت رو زدم و به امید خدا روزی هم که به مقصدم برسم این دفترچه خاطراتو نمیبندم .



نظرات شما عزیزان:

وفا
ساعت13:13---17 مهر 1391
امیدوارم توی راهی که قدم گذاشتی موفق بشی . ما که زندگی بهمون فرصت نداد


ساعت15:35---16 مهر 1391

سلام داداشی.وبلاگت خیلی قشنگه هااااااا

ولی...

ولی مشکلی داره ؛من نمی خوام بهت پند بدم یا...

ولی بنظر تو اگه هرکسی مشکل اقتصادی داشته باشه باید مهاجرت کنه؟فک میکنی اونوردنیا چ خبره؟وضعشون از ما بهتره؟نه داداش من ت اروپا و امریکا هر روزهزاران هزار کارمند اعتصاب میکنن مردم فقیرشون جا ندارن تو خیابون می خوابن ....تازه تو توی این مملکت درس خوندی مدیون این مملکتی چرا باید دست رنج هاتو ببری اونطرف؟؟؟؟

ببخشید پر حرفی کردم.

امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری...

لینک شدی.بای

پاسخ: دوست خوبم ممنون از نظر و همچنین پیوندت. استثناً اینبار جوابمو توی یه پست جداگانه توی وبلاگ مینویسم آخه یه کم طولانیه اگر دوست داشتی بخون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,

|